3. listopada 2024.

Foto by Corega

Kada podijelimo hrvatsku populaciju na 3 dobne skupine, onu do 25 godina starosti, zatim skupinu između 25 i 50 godine, te starije od pedeset, ono što obilježava tu treću skupinu je što je ona materijalno najbogatija ako se uzme u obzir njihova imovina. No njihovo bogatstvo ima sporednu ulogu u hrvatskom oglašavanju.

Segment od pedeset godina na više

Oglašavanjem dominira kultura mladih i većina marketinških aktivnosti je upućene prema njima premda zapravo o kupovini često odlučuju osobe druge skupine. Ako se generaciju ljudi starijih od 65 godina kaže da je srebrna, tada se segment od 50 do 65 godina može s lakoćom nazvati zlatnim kada se uzmu u obzir prihodi i imovina. Nažalost u marketinškim odjelima prevladavaju stereotipovi i njihovi gurui često na pogađaju osjećaje i vrijednosti starijih osoba. Današnji senior potpuno se razlikuje od svog prethodnika prije 20 ili 30 godina. Masovno koriste Internet, podržavaju lokalne robne marke, smatraju zaštitu okoliša bitnim u svom životu, važni su im obitelj i tradicionalne vrijednosti. Zbog toga kreatori oglašavanja moraju shvatiti da današnji svijet ne čine samo mladi već i oni od pedeset na više.